• (Android/iOS) Looney Tunes™ World of Mayhem jetonları kesmek

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Looney Tunes™ World of Mayhem ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Looney Tunes™ World of Mayhem IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ jetonları kesmek ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Looney Tunes™ World of Mayhem 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Looney Tunes™ 메이헴 월드 - RPG 롤플레잉 znum

    Artık Türkçe dili mümkün hale getirin..

    Oyunda çok fazla optimizasyon sorunu var!

    App Screenshot. App Screenshot. New features. Düzenlemeler yapıldı. App Description (See English translation) ... Looney Tunes™ World of Mayhem - Action RPG.

    onun sey cok guzel benim gozumde ama sorun türkçe olmamasi

    Oyunda neden Türkçe dil şeçeneği yok oyuna girerken ilk konu kasıyor ki...

    Bu son 2 güncellemeyi yükledikten sonra oyuna tekrar tekrar '' kritik_hata_mesajı '' gösterdiği için oyuna erişemedim. Eski verileri sildikten ve oyunu yeniden başlattıktan sonra, yalnızca başlangıçta ayarlara erişerek ve tasarruflarımı yükleyerek kaçınılabilecek çok uzun bir gereksiz öğretici döngüsünde takılıp kalmayı başardım. Bunu yaptıktan sonra, kaydımı yükledikten sonra rastgele tuto'ların oyunumla örtüşmesiyle deneyim hala korkunç. çok kötü bir deneyim

    Bu oyun aslında eğlenceliydi ama sonra taşlamadan başka bir şey olmadı. Yeni karakterler için öğütme, yeni karakterlerin seviyesini yükseltme, malzeme elde etme ve hepsinden önemlisi, insanları kazanmak için yapılan tüm ödemelerle eşleşme. Lig sistemi tamamen berbat, güce göre değil, sıralamaya göre sıralanıyor. Bu yüzden artık benim güç seviyemin iki veya üç katına ulaşmak için para ödeyen insanlarla uğraşmak zorunda olduğum için artık yükseklere ulaşmak imkansız. Temelde bir çıkmaza yol açan bir eziyet festivali

    Çizgilerinizi yükseltmek gerçekten zor, bu kadar hızlı yükselmemeniz gerekiyor! Oynayabilecekleri her oyunu oynuyorum ve hala yetişemiyorum. Ve oturup gerekli aletleri alacak param da yok!!

    Eğlenceli bir oyun, ancak oyundaki hataları düzeltmek için daha fazla çaba sarf etmeniz gerekiyor. Çünkü aynı alanları tamamlamak için üç veya dört kez oynamanız gerektiğinde oyun eğlencesinden çok şey kaybediyor.

    Bu oyunu seviyorum, boş zamanı öldürüyor ve bu boş zamanı eğlenceli hale getiriyor

    Looney Tunes™ World of Mayhem: İndir Pc için - Pcmac ...

    hiç beyenmedim eski sürüm daha iyiydi bence

    Merhaba ArkadaşlarSizlere Hergün Video Yükleyip Paylaşacağım Oyunları Keyifle İzlemenizi Tavsiye Ediyorum ...

    Bu oyuna 5 yıldızlı bir inceleme verirdim... Eğer hileli olmasaydı, tüm oyun size efsaneler istemenizi sağlar ve onlara kazanmak için para kazandırır.Belki de en azından en azından 69. Seviyede olan bizlerin yüzlerce oyuncuya sahip olmasına izin verin. toons ve güçlü bir ittifak onların kilidini açıyor, güncelleme Bölgesel etkinliklerle yaptıklarından nefret ediyorum şu anda sadece 4 destan yer alıyor ve haftada yeni bir toon ekliyorlar artık özel hissetmiyor

    Looney Tunes™ World of Mayhem Lakon Peranan ihuf

    Facebook oyununda kullanılacak olan oyunda, ilk çıktığım zaman 2 veya 3 ay aralıksız oynamıştım ama paraya çok.bağlı bi sistemleri var ve gerçekten oyun sistemide genel olarak... karakterler ve oynaması zor ... bu amaç tekrar denemek istiyorum. kriz geçirip telefonu kırabilirim. Olasılık var para para para ....emeklerinizin fiyatları zor olabilir. Ilerleyenler illaki var ama aşırı çeşitlilik ve sürekli aktiflik gerek.

    Oyun Gercekten Güzel ancak Guncellemeden sonra Oyuna girilmiyo Duzeltilsin lutfen ile birlikte Zorunda Kalıcam.

    Oyun güzel ama gün içinde birçok kez savaşa başladığımızda donuyor, savaşa başlarsak enerji kaybediyoruz ve arena savaşı yapıyorsak bir şeyler ters gitti diyerek 0 puan alıyoruz, Birşeyler olduğunu biliyorsanız yanlış o zaman plz verir geri deneme: D, Kazanmak için ödeme gibi görünmüyor ama bir kez düzelttiklerinde tüm bu sorunu değiştirebileceğini düşünüyor: P

    çok kötü asla tavsiyem dünyada tek oyun bu olsa asla oynamam

    Dünyanı qurmağa başlayın və sevdiyiniz cizgi film personajları və əlamətləri ilə öz Looney Tunes ™ dünyasını yaradın. Şəxsi Looney Tunes ™ dünyamızı

    Bu oyunu seviyorum ama özellikle olaylardan ayarlama yöntemlerini ve toons parçalarını kolayca almayı umuyorum


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :